Advertising consultancy and marketing

مشاوره تبلیغات و بازاریابی

هدف نهایی تبلیغات در اکثر مجموعه های تجاری ایران چیزی نیست جز فروش بیشتر محصولات و خدمات، تبلیغاتی که این هدف را دنبال نکند تبلیغ نیست فقط هزینه می باشد. امروزه به علت وجود انتخاب های بسیار، مردم چه بخواهند و چه نخواهند باید به تبلیغات توجه کنند تا بتوانند از میان انتخاب های بسیاری که دارند در هر مورد انتخاب بهتری انجام دهند به عبارتی تبلیغات نوعی آگاهی است برای مردم. اما باید به این نکته اشاره کرد که دیگر هر تبلیغی نمی تواند دیده شود، تبلیغات در هر سطحی باید مهندسی شود تا علاوه بر اثرگذاری مطلوب با حداقل هزینه بتوان حداکثر نتیجه را گرفت.

متاسفانه در مواردی آثار تبلیغاتی مشاهده می شود مثل یک اثر هنری زیبا هستند اما در آنها اصول تبلیغاتی رعایت نمی شود و معمولا این نوع تبلیغات هزینه بسیار زیادی به کارفرما تحمیل می کند بدون آنکه اثرگذاری محسوسی داشته باشند.

پیشنهاد می گردد قبل از هزینه کردن جهت تولید آگهی های تبلیغاتی پرهزینه مانند تیزرهای تلویزیونی، بیلبورد ها، بروشور و کاتالوگ ها با تیراژ بالا، ساخت سی دی های چند رسانه ای حرفه ای و … از مشاوره متخصصان تبلیغات استفاده نمایید تا اهداف و اصول تبلیغاتی در آنها مورد بررسی قرار گیرد.

در حال حاضر با توجه به کمبود زمان و مشکلات فراوان زندگی برای مردم، هر آگهی زمان بسیار کمی در اختیار دارد تا خود را عرضه کند و اثر مورد نظر را بگذارد پس باید با یک تبلیغات اصولی از این فرصت اندک استفاده کرد.

باید بدانیم آگهی را در کجا، چگونه، در چه زمانی و با چه محتوایی به دست مخاطب (هدف) برسانیم تا از آن فرصت اندک ذکر شده حداکثر استفاده را کنیم.

وجود یک مشاوره تبلیغاتی آگاه در زمینه های تبلیغات، فروش و بازاریابی باعث صرفه جویی در هزینه ها، بالا رفتن بهره وری (راندمان)، پیشرفت و حرکت صحیح مجموعه می گردد.

تبلیغات هدفمند و هم راستا سریعتر و کم هزینه تر به نتیجه خواهد رسید.